Kardiološka ambulanta

U kardiološkoj ambulanti možete obaviti:

Specijalistički kardiološki pregled,
UZV srca s color dopplerom – procjenu funkcije srčanog mišića i zalistaka
Ergometriju – test opterećenja
Holter EKG – praćenje EKG-a tijekom 24 sata
Color doppler karotida
UZV krvnih žila nogu

Kardiološka ambulanta Bolesti srca ( kardiovaskularne bolesti).

Srčani udar nastaje kao posljedica dugogodišnjih  nezdravih životnih navika i stresa, no utjecaj na pojavu srčanih bolesti ima i genetsko naslijeđe. Čimbenici rizika za nastanak srčanog infarkta : omjer masnoća u krvi, pušenje, šećerna bolest, povišen krvni tlak, pretilost, stres, prehrana i tjelesna neaktivnost.

Bolesti srca i krvožilnog sustava moguće je u 90 % slučajeva  predvidjeti i pri tome spriječiti . Prevencija se sastoji od redovitih kontrola specijaliste kardiologa . U velikoj mjeri zdravlje je u našim rukama . Kolesterol i ostale masnoće u krvi čimbenik su za nastanak ateroskleroze i bolesti srca. Razlog povećanja masnoća u krvi  može biti zbog nepravilne prehrane, prekomjerne tjelesne težine, obiteljska sklonost. Dijeta je prvi korak liječenju.

Povišen krvi tlak (hypertensio arterijalis) može se povisiti kod mnogih bolesti (bubrežnih, oboljenja srca, endokrinih bolesti)ali isto tako krvni tlak može biti povišen a da je uzrok bolesti nepoznat.

Simptomi su: lupanje srca, otežano disanje, vrtoglavica, nesanica, šum u ušima i razdražljivost.

Vrijednost normalnog tlaka iznosi: 120/80 mm Hg.

O nama

Ustanova za zdravstvenu skrb Intermed dostupna je svojim korisnicima na dvije lokacije: U Požegi  i u Kutini. Opremljeni smo moderno i sa najsuvremenijim uređajima za dijagnostiku. Iskusni liječnici, susretljivo i nadasve ljubazno  medicinsko osoblje imaju jedan cilj: obaviti na jednom mjestu bez dugog čekanja  kvalitetnu dijagnostičku pretragu ili pregled, uz rasterećenje pacijenta pri prikupljanju laboratorijskih ili drugih nalaza koji se rade u suradnim ustanovama